Privacy Policy Cookie Policy

Σήκωσα βάρος και πονάει η μέση μου – Τι κάνω;

Σήκωσα βάρος και πονάει η μέση μου

Αν πονάει η μέση σου μετά από σήκωμα βάρους, τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκουραστείς και να εφαρμόσεις πάγο στην περιοχή. Ο πάγος θα βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής και του πόνου. Μπορείς να εφαρμόσεις πάγο για 20 λεπτά κάθε φορά, αρκετές φορές την ημέρα.

Επίσης, μπορείς να πάρεις κάποιο παυσίπονο, όπως ιβουπροφαίνη ή ναπροξένη. Αυτά τα φάρμακα μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής.

Αν ο πόνος είναι έντονος ή δεν υποχωρεί μετά από λίγες ημέρες, θα πρέπει να επισκεφτείς έναν γιατρό. Ο γιατρός θα αξιολογήσει τον πόνο σου και θα σου συστήσει την κατάλληλη θεραπεία.

Συμβουλές για να αποφύγεις τον πόνο στη μέση όταν σηκώνεις βάρη:

  • Σηκώνει το βάρος με τα πόδια σου, όχι με τη μέση σου.
  • Κλείσε τους γοφούς σου και τα γόνατά σου.
  • Σηκώνει το βάρος όσο πιο κοντά στο σώμα σου γίνεται.
  • Σηκώνει το βάρος ομοιόμορφα και αργά.
  • Μην σηκώνεις βάρος που είναι πολύ βαρύ για σένα.
Διαβάστε  Μπορώ να κάνω εξετάσεις ενώ έχω περίοδο; Οδηγός

Εάν ακολουθείς αυτές τις συμβουλές, μπορείς να μειώσεις σημαντικά τον κίνδυνο τραυματισμού της μέσης σου. Αν πρόκειται για μετακόμιση είναι προτιμότερο να αναζητήσεις μεταφορική και να αφήσεις τα βάρη στους επαγγελματίες.

Ο πόνος στη μέση, ή οσφυαλγία, είναι ένας από τους πιο κοινούς λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι επισκέπτονται τον γιατρό. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας, περίπου 80% των ενηλίκων θα παρουσιάσουν πόνο στη μέση κάποια στιγμή στη ζωή τους.

Ο πόνος στη μέση μπορεί να προκληθεί από διάφορους παράγοντες, όπως:

  • Μυϊκή καταπόνηση
  • Δισκοκήλη
  • Σπονδυλολίσθηση
  • Κατάθλιψη
  • Στρες
  • Κακή στάση του σώματος
  • Υπερβολικό βάρος

Τα συμπτώματα του πόνου στη μέση μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Πόνο στο κάτω μέρος της πλάτης
  • Πόνο που αντανακλά στα πόδια ή στα χέρια
  • Μούδιασμα ή αδυναμία στα πόδια ή στα χέρια
  • Δυσκολία στο περπάτημα ή στο σηκωμό
  • Ναυτία ή έμετο

Η θεραπεία του πόνου στη μέση εξαρτάται από την αιτία του. Σε πολλές περιπτώσεις, η ξεκούραση, τα παυσίπονα και η φυσικοθεραπεία είναι αρκετές για να ανακουφίσουν τον πόνο.

Αν ο πόνος είναι έντονος ή δεν υποχωρεί μετά από λίγες ημέρες, ο γιατρός μπορεί να συστήσει:

  • Ενέσεις κορτιζόνης
  • Χειρουργική επέμβαση

Ξεκούραση

Η ξεκούραση είναι σημαντική για την επούλωση των τραυματισμένων μυών και συνδέσμων. Ωστόσο, η υπερβολική ξεκούραση μπορεί να οδηγήσει σε ακαμψία. Είναι σημαντικό να παραμείνετε δραστήριοι, αλλά να αποφεύγετε τις δραστηριότητες που επιδεινώνουν τον πόνο.

Παυσίπονα

Τα παυσίπονα, όπως η ιβουπροφαίνη ή η παρακεταμόλη, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής.

Φυσικοθεραπεία

Η φυσικοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της δύναμης, της ευλυγισίας και της ισορροπίας. Οι φυσικοθεραπευτές μπορούν να σας διδάξουν ασκήσεις για να ενισχύσετε τους μυς της μέσης σας και να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας.

Διαβάστε  Χαμηλή & Αυξημένη θυρεοσφαιρίνη - Συμπτώματα

Ινέσεις κορτιζόνης

Οι ενέσεις κορτιζόνης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής και του πόνου.

Χειρουργική επέμβαση

Η χειρουργική επέμβαση είναι μια επιλογή για σοβαρές περιπτώσεις πόνου στη μέση που δεν ανταποκρίνονται στη συντηρητική θεραπεία.

Συμβουλές για να μειώσετε τον κίνδυνο πόνου στη μέση:

  • Κρατήστε ένα υγιές βάρος.
  • Ενισχύστε τους μυς της μέσης σας με ασκήσεις.
  • Μάθετε πώς να σηκώνετε βάρη με ασφάλεια.
  • Αποφύγετε τις απότομες κινήσεις.
  • Κρατήστε καλή στάση του σώματος.

Εάν αντιμετωπίζετε πόνο στη μέση, είναι σημαντικό να επισκεφτείτε έναν γιατρό για να προσδιοριστεί η αιτία του και να λάβετε την κατάλληλη θεραπεία. Να θυμάστε είτε πρόκειται για μετακομίσεις στο Αιγάλεω, είτε στην Αθήνα είτε οπουδήποτε, αποφύγετε τα μεγάλα βάρη και μιλήστε με επαγγελματίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *